تعمیر ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید در تهران و حومه در کوتاه ترین زمان ممکن توسط تکنسین حرفه ای ما در آراد سرما گستر انجام می شود. تعمیر ساید بای ساید به دلیل تنوع در برند و مدل ، یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در تعمیرات لوازم خانگی به شمار می رود که ما با داشتن تعمیرکارانی متعهد و مجرب توانسته ایم نیاز شما را برطرف سازیم . برای درخواست سرویسکار با شماره ۰۹۱۲۶۲۶۸۳۵۹ تماس بگیرید.

برندهای تعمیر ساید بای ساید

تعمیر یخچال و ساید بای ساید دوو

تعمیر یخچال و ساید بای ساید دوو

تعمیر یخچال ساید بای ساید اسنوا

تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی

چه زمان نیاز به تعمیر ساید بای ساید داریم؟

اگر دستگاه ساید شما خراب شده و یا از کار افتاده است حتما باید با تعمیرکاران ما تماس بگیرید تا پس از عیب یابی مشکل برطرف گردد.

 

  • قسمت پخچال خنک نمی کند
  • پنل برد سوخته است
  • یخ ساز کار نمیکند
  • بدنه ساید از داخل سوراخ شده
  • ساید روشن نمی شود
  • گاز خنک کننده خالی شده
  • فیلتر تصفیه آب نیاز به تعویض دارد
  • صدای غیر طبیعی از ساید شنیده می شود
  • بست یا لولاب در خراب شده
  • نوار دور درب ساید خراب شده
  • آب سرد کن ساید از کار افتاده
  • غذاها داخل ساید یخ می زنند.

فرآیند ثبت درخواست در سایت آراد سرما گستر


سوالات متداول :

  1. درخواست نصب، سرویس یا تعمیرات ساید به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت می شود.
  2. کارشناس ما با در نظر گرفتن نوع و برند دستگاه، مشکل دستگاه و لوکیشن شما، درخواست را به نزدیکترین تعمیرکار واجد شرایط ارسال می کند.
  3. در همان روز تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس گرفته و در زمان مورد نظر شما جهت عیب یابی و رفع اشکال به محل مراجعه می نماید.
  4. پس از انجام کار و رفع مشکل هزینه از شما دریافت می شود.

در زمان سرویس تکنسین های ما تمامی لوله ها و اتصالات و شبکه انتقال گاز خنک کننده و میزان گاز داخل لوله ها را چک می کند تا خاصیت خود را از دست نداده باشند و برودت از لای درب نشت نکند.

هزینه تعمیرات ساید بای ساید در آراد سرماگستر کاملا مشخص می باشد و شما می توانید برای استعلام با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۲۶۲۶۸۳۵۹ تماس بگیرید.

یخچال ساید بای ساید سنگین است و جابجایی آن مشکل و پر هزینه می باشد ، به همین دلیل تعمیرات در منزل فراگیر شده و آراد سرماگستر در تهران تعمیرکار دارد و می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرات را انجام دهند.

تکنسین قبل از شروع به کار با توجه به شرایط دستگاه، هزینه احتمالی را به شما اعلام خواهد کرد و در صورت تایید شما اقدام به تعمیرات می‌نماید. در ضمن هزینه تعمیرات را بعد از پایان تعمیرات و تست دستگاه پرداخت خواهید کرد. تمامی هزینه‌های پرداختی شما طبق تعرفه و تحت نظارت آرادسرماگستر می باشد.

 

بله. تکنسین قبل از مراجعه در زمان مشخص شده، جهت اطمینان از حضورتان در منزل با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

ساید بای ساید صدای زیادی می دهد ؟

 

صدای ناهنجار به دو لیل اصلی می تواند اتفاق بیافتد. در حالت اول احتمالا صدا از فن دستگاه می باشد. فن قطعه ای است که وظیفه انتقال هوا را در سیستم های برودنی دارد. وقتی به هر دلیلی فن آسیب ببیند در هنگام چرخش پروانه ، صدای ناهنجاری را از خود تولید می کند. در حالت دوم احتمالا ایراد از موتور دستگاه می باشد و معمولا صدای تولید مانند زوزه می باشد.

 

 

مواد غذایی در ساید یخ می زند علت چیست؟

 

 

شاید برای شما پیش آمده باشد که مواد غذایی در ساید شما یخ بزند . علت اصلی بروز این حالت در اکثر موارد مربوط به سنسورهای حرارتی ، تشخیص دما می باشد. زمانی که این سنسورها آسیب ببیند نمی تواند تشخیص دهند دمای داخلی چه مقدار است و موتور بیش از حد کار می کند.

 

 

علت خرابی یخ زدن ساید بای ساید

 

علت آبریزش ساید بای ساید چیست؟

 

اگر ساید بای ساید شما آبریزش دارد باید عیب را در سیستم لوله کشی داخلی، شیربرقی و یا آسیب دیدگی فیلتر بیابیم. اما سوال اینجاست که علت نشتی آب در یخچال و فریزر چیست؟ علت اصلی اختلال در سیستم تخلیه آب و المنت می باشد . در ساختار کلی یخچال فریزر، دستگاه نوعی عمل می کند که برفک ها ذوب شده و به ظرف درین منتقل شود و به کمک گرمای موتور تبخیر شود. زمانی که یکی از این قسمت ها آسیب ببیند با مشکل آب دهی مواجه خواهید شد.

 

 

قسمت فریزر خنک است اما یخچال گرم شده است؟

 

 

زمانی که فریزر به درستی عمل فریزر کردن را انجام دهد اما یخچال گرم باشد احتمال فراوان ایراد از فن دستگاه می باشد زیرا این وظیفه فن است که تعادل دمایی را بین یخچال و فریزر ایجاد کند.

 

 

ساید بای ساید هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض فیلتر دارد ؟

 

 

معمولا هر ۶ماه یکبار فیلتر ساید بای ساید نیاز به  تعویض دارد. اگر دستگاه شما فیلتر داخلی نیاز دارد، فیلتر را سالیانه تعویض کنید.

 

 

تعمیر یخچال ساید بای ساید

 

تعمیر یخچال هیمالیا

 

 

یخچال فریزر های هیمالیا را بیشتر به خاطر کیفیت بالای آنها می شناسند البته این را باید بدانید که بهترین نکته در انتخاب یخچال و فریزر انتخاب آن برای مناطق ها آب و هوای مختص آنها می باشد.

یخچال فریزر های هیمالیا اگرچه دارای کیفیت بسیار خوبی و همچنین مصرف انرژی بسیار پایین می باشند ممکن است در برخی از مناطق بسیار گرم ایران دچار خرابی شوند.

شما می توانید در صورت خرابی یخچال و فریزر هیمالیا با بهترین نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در تهران یعنی آرادسرماگستر از طریق شماره های ما ارتباط برقرار نمایید.

 

 

تعمیر یخچال الکترواستیل

 

 

یکی از برند های کمتر شناخته شده یخچال فریزر در ایران الکترو استیل می باشد. با این حال یخچال و فریزرهای الکترواستیل از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد و کمتر پیش می آید که دچار خرابی شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند.

 

 

با این حال اگر یخچال و یا فریزر الکترواستیل شما نیاز به تعمیر دارد می توانید همین حالا بهترین نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در تهران یعنی آرادسرماگستر ارتباط برقرار نمایید.

 

 

تعمیر یخچال اسنوا

 

 

شاید جالب باشد بدانید که یخچال‌فریزر هایی هستند چندان برای مناطق گرمسیر در ایران مناسب نمیباشد . به شما پیشنهاد می شود در صورتی که اقدام به خرید یخچال و فریزر اسنوا کرده اید و اکنون خراب می شود پس از تعمیر آن اقدام به قرار دادن آن در یک محیط خنک نزدیک کولر نماید و یا اینکه اقدام به تعویض آن با یک یخچال فریزر مناسب برای مناطق گرمسیر نمایید چرا که ممکن است دوباره خرابی های یخچال فریزر اسنوا به شما ایجاد شود.

 

 

در صورتی که یخچال و یا فریزر اسنوا شما نیاز به تعمیر دارد می توانید با بهترین نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا تماس گرفته و اقدام به تعمیر آن به بهترین صورت به همراه ارائه آموزش‌های مناسب برای جلوگیری از خرابی های مجدد برای یخچال اسنوا نمایید.

 

 

تعمیر ساید بای ساید امرسان

 

 

همان طور که می دانید هم یخچال و هم فریزر امرسان یکی از برند های محبوب یخچال فریزر برای خرید خانواده های ایرانی می باشد.

علاوه بر آن باید بدانید که یخچال تولیدی امرسان غالباً به دلیل خرید نادرست خراب می‌شود چرا که یخچال فریزرهای امرسان بر اساس مصرف در مناطق مختلف دارای رادیاتور می باشد.

 

 

در مناطق سرد سیر یخچال فریزر های تولیدی شرکت امرسان برای آن مناطق فاقد رادیاتور است لذا برخی از خانواده های ساکن دیگر مناطق معتدل و یا گرمسیر ایران که اقدام به خرید آن نوع از یخچال فریزر های امرسان با قیمت پایین تر می کنند ممکن است به این دلیل یخچال و یا فریزر امرسان آنها خراب شود.

 

 

شرکت آرادسرما گستر نیز بهترین نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در تهران همچنین تامین کننده انواع فریزر های امرسان در تهران می باشد و شما می توانید برای تعمیر انواع یخچال فریزر امرسان خود همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

 

مراحل تعمیر یخچال ساید بای ساید

 

 

مراحل تعمیر یخچال در محل :

 

 

مهم ترین کار در تعمیر یخچال عیب یابی آن می باشد که توسط تعمیرکاران خبره ما اتفاق می افتد. در این قسمت تعدادی از مراحل تعمیر یخچال در محل را برای شما توضیح داده ایم تا متوجه حساسیت موضوع شوید.

 

 

بیشترین ارورهایی که برای یخچال ها رخ می دهد نشتی آب یخچال و یخ زدن قسمت های داخلی یخچال می باشد که می تواند طول عمر یخچال را کم کند. دو روش برای عیب یابی یخچال فریزر عبارتند از :

 

 

بررسی اتصالات برقی و سیم در تعمیر یخچال :

 

 

یکی از دلایل عمده که یخچال نیاز به تعمیر پیدا می کند خرابی سیم برق می باشد. توصیه ما همیشه استفاده از یک محافظ می باشد پس اگر یخچال یا ساید بای ساید شما خراب شده باشد با تعویض سیم معمولا مشکل آن برطرف می گردد.

 

 

بررسی ترموستات در تعمیر یخچال در منزل :

 

 

دومین مشکل رایج در یخچال ها آسیب دیدن ترموستات می باشد. اولین اقدام برای تعمیر یخچال در منزل چک کردن ترموستات می باشد این نکته را توجه کنید که اگر تعمیر کاری که اعزام شده اطلاعات و تجربه کافی نداشته باشد ممکن است هزینه های بیشتری برای شما به وجود بیاورد.

 

 

نصب ساید بای ساید

 

 

نصب یخچال ساید به طور صحیح و اصولی، برای کارکرد بهینه آن اهمیت زیادی دارد. یخچال‌های ساید بای ساید قطعات مختلفی دارند که هر کدام باید به درستی نصب شده، در جای مشخصی قرار بگیرند. در واقع عدم نصب صحیح دستگاه می‌تواند شما را با مشکلاتی مواجه کند. بنابراین توصیه می‌شود که پروسه نصب را به یک تکنسین آموزش دیده در زمینه یخچال‌های ساید بسپارید. به این ترتیب، هم خیال‌تان بابت نصب صحیح دستگاه و کارکرد بهینه آن راحت خواهد بود و هم می‌توانید اطمینان داشته باشید که در آینده دچار هیچ گونه ایرادی نخواهد شد.

 

 

همچنین، مهم است که یخچال را در قسمت مناسبی از آشپزخانه قرار بدهید. معمولا توصیه می‌شود که یخچال را در قسمتی که رطوبت یا نور خورشید وجود ندارد، قرار بدهید. به علاوه، دستگاه باید حدود 10 سانت از دیوار فاصله داشته باشد.

 

 

سرویس لوازم خانگی ضرورت دارد؟

 

 

چنانچه حتما می‌دانید، سرویس دوره‌ای تمامی لوازم خانگی تاثیر مثبتی بر طول عمر آنها خواهد داشت. یخچال‌های ساید بای ساید نیز از این قاعده مستثنی نیستند. نکته مهم در رابطه با سرویس یخچال ساید بای ساید این است که مانع بروز مشکلات جدی خواهید شد. در واقع تکنسین با بررسی دقیق دستگاه متوجه ایرادات جزئی شده، به موقع آنها را مورد رسیدگی قرار خواهد داد. از سویی دیگر، با تمیز کردن دوره ای برخی از قسمت‌های یخچال می‌توانید به بهبود کارکرد آن کمک کنید و مانع بروز ایرادات جدید شوید.

 

 

برخی از اقداماتی که هنگام سرویس دوره ای یخچال ساید می‌توانید انجام بدهید، عبارتند از:

 

 

  • تمیز کردن کویل‌های کندانسور: کار کویل‌های کندانسور خنک کردن گاز مبرد و درنتیجه فضای داخل یخچال است. جمع شدن گرد و خاک روی کویل‌ها به مرور زمان، باعث می‌شود که این بخش به درستی کار خود را انجام ندهد.
  • تنظیم دمای یخچال: درجه یخچال معمولا با توحه به فصلی که در آن قرار دارید تغییر می‌کند. قرار دادن یخچال روی دمای درست، تاثیر بسزایی روی مصرف انرژی دارد. به علاوه، به افزایش طول  عمر دستگاه کمک می کند.
  • بررسی فیلتر یخچال و در صورت لزوم تعویض آن: در صورتی که فیلتر یخچال را به موقع تعویض نکنید، نه تنها آب مصرفی‌تان طعم و بوی نامناسبی خواهد داشت، بلکه ممکن است اعضای خانواده دچار بیماری‌های گوارشی شوند.

 

 

چه زمانی لازم است برای تعمیر ساید اقدام کنیم؟

 

 

یک یخچال خوب می‌تواند سال‌ها دوام داشته باشد، اما همه دستگاه‌ها در نقطه‌ای از زمان کم کم ایراد پیدا می‌کنند و دچار مشکل می‌شوند. یخچالی که سر و صدا دارد، عرق می‌کند، قسمت پشت آن بیش از حد داغ است، به اندازه کافی خنک نمی‌کند، نشتی دارد یا به طور مکرر خاموش و روشن می‌شود، در واقع به شما می‌گوید که به شدت نیازمند تعمیر است یا حتی بدتر، ممکن است لازم باشد که آن را با یک یخچال ساید نو جایگزین کنید.

 

 

 

همه چیز بستگی به نوع خرابی و شدت آن دارد. توصیه ما به شما این است که از همان ابتدای خرید یخچال ساید بای ساید، با دنبال کردن نکات مراقبتی و انجام سرویس دوره ای، سلامت دستگاه را در حد بهینه نگه دارید و در عین حال طول عمر آن را افزایش دهید.

 

 

به عنوان یک قاعده کلی که در مورد همه دستگاه‌ها صدق می‌کند، بهتر است با دیدن کوچک‌ترین ایراد با یک تکنسین تعمیر یخچال ساید تماس بگیرید. به این ترتیب هم از بزرگ‌تر شدن مشکل پیشگیری خواهید کرد و هم هزینه کمتری را خواهید پرداخت.

 

 

شارژ گاز یخچال ساید بای ساید

 

 

شارژ گاز یخچال ساید بای ساید

 

 

شارژ گاز یخچال ساید از آن جهت مهم است که با کم شدن حجم گاز، این دستگاه نمی‌تواند به طور بهینه خنک کند. گازی که محیط داخلی یخچال را خنک می‎کند در لوله‌های قسمت پشت یخچال جریان دارد. این گاز سبب تخلیه هوای گرم و جایگزین شدن آن با هوای سرد می‌شود. در نتیجه، کاهش حجم آن سبب گرم شدن فضای داخلی یخچال خواهد شد.

 

 

تعمیرات ساید بای ساید در تهران

 

 

ساکنین تمامی نقاط تهران می‌توانند با تماس با شماره تلفن مرکز تخصصی آراد سرماگستر ، خدمات تعمیر ساید در منزل را دریافت نمایند. همچنین بد نیست بدانید، به جز در موارد نادر یخچال شما به تعمیرگاه منتقل نخواهد شد.

 

 

از آنجایی که آرادسرماگستر  به خوبی از فوریت تعمیر دستگاه‌هایی چون یخچال فریزر و ساید آگاه است، خدمات مورد نظرتان را با سرعتی مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد. طی 5 دقیقه از زمان ثبت درخواست‌تان، هماهنگی لازم صورت گرفته و کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت.