نصب کولرگازی در تهران

نصب کولر گازی در تهران

نصب کولر گازی در تهران

 

نصب کولر گازی در تهران یک تهویه مطبوع مرکزی متکی به مجرای و رجیستر (روزنه) است تا هوای خنک را در سراسر خانه شما حمل کند.

 

 

اساساً، این سیستم هوا را از بیرون به داخل می‌کشد، آن را خنک می‌کند و سپس آن را از طریق کانال‌کشی در سراسر خانه حمل می کند. دو نوع واحد AC مرکزی وجود دارد:

 

 

سیستم اسپلیت و بسته بندی شده. سیستم اسپلیت شامل یک واحد خارجی و یک کابینت داخلی است، در حالی که نوع بسته بندی شده در یک کابینت در بیرون یا روی پشت بام خانه شما قرار می گیرد.

واحدهای بسته بندی شده آنهایی هستند که می توانند به عنوان بخاری با افزودن کویل های گرمایش الکتریکی یا کوره گازی نیز عمل کنند.

 

در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با نصب کولر گازی در تهران لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید. شما می توانید برای تعمیر و نصب کولر گازی با آراد سرما گستر در ارتباط باشید.

 

 

همه چیز در رابطه با نصب کولر گازی در تهران

 

 

اگر خانه شما فاقد کانال کشی برای پشتیبانی از سیستم جدید شما است، باید به برخی از بازسازی ها نگاه کنید تا یک کولر گازی را در خانه خود نصب کنید. با این حال، اگر یک واحد قدیمی را با یک واحد به روز و کم مصرف جایگزین کنید، می توانید تفاوت قابل توجهی در قبض انرژی خود مشاهده کنید. شما می توانید برای تعمیر کولرگازی در تهران با ما در آراد سرماگستر در تماس باشید.

 

 

واحدهای امروزی تا 50 درصد انرژی کمتری نسبت به واحدهای تولید شده در ده سال پیش انرژی مصرف می‌کنند، لذا این امر موجب شده خریداری و نصب کولر گازی در تهران یک واحد جدید را به سرمایه‌گذاری عالی برای اکثر صاحبان خانه تبدیل ‌کند.

 

 

البته، انتخاب سیستم اندازه مناسب نیز بر هزینه انرژی شما تأثیر می گذارد، بنابراین انتخاب سیستم مناسب بسیار مهم است.

 

 

نصب AC یک کار حیاتی است. به همین دلیل است که بهترین کار توسط متخصصانی انجام می شود که برای انجام آن آموزش دیده اند. نصب کولر گازی در تهران نه تنها برای طول عمر کولر گازی شما مهم است، بلکه برای اینکه کار خود را به خوبی انجام دهد استفاده از آن بسیار الزامی است.

 

 

یک تهویه مطبوع که به درستی نصب شده باشد، مقدار مناسبی سیستم خنک کننده را فراهم می کند و دوام دستگاه را نیز افزایش می دهد.

 

 

همچنین به انجام سرویس و نگهداری تحت گارانتی کمک می کند. در حالی که یک حرفه ای یک کولر گازی نصب می کند، برای شما به عنوان یک مصرف کننده مهم است که برخی از جنبه های کلیدی نصب کولر گازی را نیز بدانید.

 

 

نصب کولرگازی در تهران و حومه

 

 

نکات قابل توجه در نصب کولر گازی در تهران

 

 

۱. بررسی محل نصب :

 

محل دقیق یونیت داخلی و خارجی را تعیین کنید. شما نمی خواهید کولر گازی را در مکانی نصب کنید که خنک کننده آن بی اثر باشد یا آنقدر خنک شود که احساس کنید در منطقه قطب شمال هستید.

 

 

۲.بررسی استحکام دیوار :

 

 

اطمینان حاصل کنید که دیواری که واحد داخلی کولر گازی را نگه می دارد به اندازه کافی محکم است. باید بتواند لرزش دستگاه را تحمل کند.

 

 

۳.فاصله گذاری :

 

در نصب کولر گازی در تهران توصیه می شود یونیت داخلی حداقل 10 تا 15 سانتی متر فضای باز در اطراف و کناره های خود داشته باشد. این برای جریان مناسب هوا مورد نیاز است. مهار جریان هوا می تواند دفع گرما را دشوارتر کند. این باعث می شود هزینه های عملیاتی کولر گازی شما افزایش یابد.

 

این پتانسیل آسیب رساندن به کمپرسور را نیز دارد. برای تعمیر کولرگازی به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

 

 

۴.ارتفاع یونیت داخلی

 

 

نصب کولر گازی در تهران در یک اتاق با ارتفاع 10 سانت، برای خنک کردن بهینه آن اتاق توصیه می شود. این باعث می شود که هوای خنک به خوبی در اطراف اتاق پخش شود.

 

 

۵.بررسی محل یونیت خارجی

 

 

فضای باز برای یونیت بیرونی یک کولر گازی بسیار ایده آل است به گونه ای که دسترسی به آن هم برای نصب و هم برای سرویس دهی ایمن و مطمئن باشد. فضای باز به این معنی است که چیزی برای جلوگیری از جریان هوا وجود ندارد. این امر آزادی زیادی را برای کمپرسور و کندانسور شما برای عملکرد خوب تضمین می کند.

 

 

مطمئن شوید که یونیت بیرونی مستقیماً زیر نور خورشید قرار نگیرد. اگر تراس در دسترس نباشد، فضای خارجی با دیوار محکمی که بتواند وزن واحد بیرونی را بدون محدودیت جریان هوا نگه دارد، نیز خوب است.

 

 

همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که واحد بیرونی روی یک سطح صاف قرار دارد. یونیت خارجی تمام قسمت های حیاتی کولر گازی شما از جمله کمپرسور و کندانسور را در خود جای می دهد.

 

 

واحدهای بیرونی لرزش دارند. اگر سطح صاف نباشد، لرزش مداوم، به ویژه در ماه های تابستان که از کولر گازی تقریباً بدون توقف استفاده می شود، می تواند منجر به آسیب کمپرسور و کندانسور شود. کمپرسور و کندانسور آسیب دیده خوب نیست. این امر هزینه های سرویس شما را افزایش می دهد و در بدترین موارد ممکن است نیاز به تعویض خود واحد داشته باشد.

 

 

نکات مهم نصب کولر گازی

 

۶.بررسی فاصله بین واحدهای داخلی و خارجی

 

 

فاصله بین هر دو واحد برای اطمینان از عملکرد بهینه و کارآمد کولر گازی شما مهم است. هر چه فاصله نزدیکتر باشد، عملکرد موثرتر است. کارشناسان نصب کولر گازی در تهران توصیه می کنند که دستگاه نباید بیش از 15 متر از هم جدا شود.

 

 

چرا نصب کولر گازی در تهران مهم است؟

 

 

  1. استفاده از خنک کننده مناسب را تضمین می کند
  2. عملکرد کارآمد واحد را تضمین می کند
  3. اطمینان حاصل می کند که واحدهای موثر در کولرگازی، انرژی کمتری مصرف می کنند و در نتیجه صورتحساب ماهانه شما را کاهش می دهند
  4. هزینه های سرویس و نگهداری را کاهش می دهد
  5. طول عمر کولر گازی شما را بهبود می بخشد.

 

 

سخن پایانی :

 

 

کارشناس متخصص و مجرب در این حوزه به شدت توصیه می کنند که برای نصب کولر گازی خود از مهندسان خدمات حرفه ای استفاده کنید.

 

 

چرا که این مهندسان، نصب بدون دردسر را به مشتریان خود ارائه می دهند تا تهویه مطبوع شما عملکرد بی عیب و نقصی را برای مدت طولانی تری ارائه دهد.

 

 

آن ها همچنین دو سرویس رایگان بر اساس تقاضا ارائه می دهد. این بدان معناست که شما در 12 ماه اول از تاریخ خرید واحد AC خود، دو سرویس کاملا رایگان دریافت می کنید.