تعمیر کولرگازی در تهران

تعمیر کولرگازی در تهران

تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

هنگامی که سیستم کولر گازی از کار می افتد و هوا گرمای غیرقابل تحملی در بیرون است، ممکن است مجبور شوید چندین ماه منتظر بمانید تا تکنسین شما در محل حاضر شود و تعمیر آن به احتمال زیاد هزینه بالایی را برای شما در پی خواهد داشت.

 

 

ما با بهترین تکنسین ها و کارشناسان تهویه مطبوع داخلی صحبت کردیم تا بهترین ترفندها برای تعمیر کولر گازی در تهران را به شما عرضه کنند. اینها به شما کمک می کنند تا با بیشترین مشکلات مربوط به مهار چنین فناوری، کنار بیایید.

 

 

نکات موثر در تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

اگر قبض برق ماهانه شما بیش از انتظارات شما باشد، ممکن است شما را تشویق به تعمیر کولر گازی در تهران خود کنیم. دلایل زیادی وجود دارد که کولر گازی می تواند انرژی زیادی مصرف کند:

 

 

  • اتصالات الکتریکی ضعیف
  • موتور خراب است (معمولاً موتورهای خراب بیش از حد گرم می شوند)
  • مشکلات دهانه کمپرسور (کمپرسور نیاز به تعویض دارد)
  • ممکن است دریچه معکوس بدی وجود داشته باشد
  • میزان شارژ مبرد کم یا زیاد
  • فیلتر کثیف یا کویل اواپراتور داخلی
  • کویل کندانسور کثیف

 

نکات تعمیر کولرگازی

 

 

مهم ترین دلایل رایج در آسیب کولر گازی و راه حل های موثر جهت تعمیر آن

 

 

فرض بر این است که قبل از انجام هر یک از مراحل زیر، بررسی کرده‌اید که فیلترهای هوای کولر گازی شما تمیز هستند، باتری‌ های ترموستات نیازی به تعویض ندارند و تنظیمات دستگاه درست می باشند.

 

 

اما گاها متوجه می شوید که کولر گازی شما به خوبی فعالیت ندارد، اینجاست که به فکر تعمیر کولر گازی در تهران می افتید که می تواند به دلایل زیر باشد:

 

 

  • دستگاه بدون توجه به تنظیمات ترموستات هیچ کاری انجام نمی دهد
  • دستگاه روشن می شود اما هوا از دریچه خارج نمی شود
  • به طور ناگهانی دستگاه هوای گرم را خارج می کند
  • به نظر می رسد که هوا گرم و گرمتر می شود
  • آب از کولر می ریزد
  • قبض برق خیلی زیاد است
  • دستگاه از کار افتاده، اما خاموش شدن برای یک ساعت و روشن شدن مجدد باعث کارکرد آن می شود.

 

 

1-سیستم اسپلیت تهویه مطبوع ممکن است اغلب کثیف و با گرد و غبار مسدود شده باشد. این امر می تواند جریان هوا را با محدود کردن آن تغییر دهد. فیلترهای کثیف می توانند به طور جدی جریان هوا را محدود کنند و به همراه آن، کارایی کولر گازی را محدود کنند.

 

 

گاهی اوقات کافی است فیلترها و اجزای آن را تمیز کنید تا AC به حالت عادی بازگردد. برگ ها و سایر ذرات فضای باز نیز منبع رایج گرفتگی در واحد بیرونی شما (کندانسور) هستند.

 

 

هنگام نصب واحد AC خود، باید حداقل 2 سانت دورتر از هر گیاه قرار بگیرد. اگر اسپلیت AC مدت ‌ها پیش نصب شده باشد، درختان و برگ ‌ها می ‌توانند به کندانسور نفوذ کرده و فضای دسترسی هوا را کاهش دهند.

 

 

  • راه حل!

 

در تعمیر کولر گازی در تهران باید بدانید که برگ ها، شاخه ها و حتی حشرات می توانند از درختان مجاور به داخل کندانسور نفوذ کنند. همه اینها باید حذف شوند تا بهترین کیفیت دستگاه حفظ شود.

 

 

2- گاهی اوقات، به دلیل دریچه های تهویه و محدودیت های فیلتر، اتصال سیستم AC شما ممکن است در داخل خانه شما شروع به نشت کند.

 

 

  • راه حل!

 

در تعمیر کولر گازی در تهران باید بدانید که خاک و ضایعات باید از واحد کندانسور و سطح داخلی واحد AC حذف شوند. اطراف AC باید تمیز شود، تمام زباله ها و برگ ها را از گیاهان مجاور کندانسور حذف کنید.

 

 

مراحل تعمیر کولرگازی در تهران و حومه

 

 

مراحل تعمیر کولر گازی در تهران

 

 

در اینجا برخی از نکات موثر جهت تعمیر کولر گازی در تهران وجود دارد که می توانید برای تعمیر سیستم تهویه مطبوع مرکزی خود در زمانی که به خوبی کار نمی کند استفاده کنید.

 

 

1-قبل از اقدام به تعمیر، همیشه عاقلانه است که منبع تغذیه را خاموش کنید. قبل از برداشتن پانل دسترسی واحد کندانسور و کشیدن قطع کننده، باید بریکرهای کوره و AC را در تابلوی برق اصلی خاموش کنید. سپس باید از یک تستر ولتاژ روی سیم کشی استفاده کنید تا مطمئن شوید برق قطع است.

 

 

2-اگر AC شما نمی تواند روشن شود، پس این احتمال وجود دارد که قطع کننده شما قطع شده باشد. اگر وسایل روشنایی مختلف را به همان خطی که دارای قطع کننده مدار است وصل کرده باشید، اغلب در صورت بارگذاری بیش از حد قطع می شود و قطع شدن می تواند مانع از عملکرد AC شما شود. چنین بررسی سریعی می تواند به شما کمک کند تا اتصال را با یک چرخاندن ساده بریکر بازیابی کنید.

 

 

3- در تعمیر کولر گازی در تهران باید بدانید که تغییرات در تنظیمات ترموستات ممکن است تغییر کند یا این قسمت از سیستم آسیب ببیند. اگر تنظیمات درست نباشند، ممکن است در آب و هوای مختلف سطح دمای اتاق تغییر کند. اگر این قسمت از AC شما با باتری کار می‌کند، ممکن است لازم باشد باتری‌ها را در صورت خالی شدن تعویض کنید. همیشه باید اطمینان حاصل کنید که ترموستات شما در دمایی کمتر از دمای اتاق و محیط تنظیم می شود.

 

 

4-اکثر واحدهای AC دارای دو فیوز کارتریج هستند. قبل از شروع کار تعمیرات خود باید این فیوزها را بررسی کنید. فیوزهای سوخته همچنین ممکن است به اجزای از دست رفته متصل شوند که ممکن است از هم بپاشند یا باعث منفجر شدن فیوز شوند. اگر فیوز شما پس از تعویض منفجر شد، باید با یک تکنسین تماس بگیرید تا کمک بگیرید زیرا ممکن است مشکلات اساسی دیگری وجود داشته باشد.

 

 

سخن پایانی :

 

 

در تعمیر کولر گازی در تهران باید بدانید که شما می توانید با تعویض فیلتر خود طبق توصیه تکنسین نصب کننده، از آسیب جدی به کولر گازی خود خودداری کنید.

 

 

یک فیلتر مسدود یا کثیف اغلب باعث مشکلاتی می شود که ممکن است کارایی سیستم شما را برای خنک کردن خانه کاهش دهد. مسدود شدن فیلترها همچنین می تواند باعث ایجاد مشکلات متعددی شود که عملکرد سیستم شما را کاهش می دهد.

 

 

بنابراین باید فیلترهای سیستم خود را بررسی کرده و مرتباً آنها را تغییر دهید.این امر باید به کمک متخصصین با تجربه و کارآمد در این حوزه صورت گیرد. با ما در آراد سرما گستر همراه باشید.