تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران + بهترین قیمت در سریع ترین زمان

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران + بهترین قیمت در سریع ترین زمان
Rate this post

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران یکی از بهترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار است اما مانند هر وسیله ی الکترونیکی دیگری ممکن است با مشکل مواجه شود . در این مقاله به مشکلات و تعمير ماشين لباسشویی سامسونگ در تهران خواهیم پرداخت با ما همراه باشید .

اگر نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی خود در تهران دارید می توانید با تکنسین های ما در آراد سرماگستر با شماره ۰۹۱۲۴۱۷۰۳۷۸ در تماس باشید.

رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ

۱.صدای زیاد و غیر‌طبیعی ماشین لباسشویی سامسونگ

صدای بلند و غیرطبیعی از مشکلات رايج ماشين لباسشویی سامسونگ است . معمولا ماشین‌ لباسشویی های سامسونگ بی‌ سر و صدا هستند . پس در صورتی که صدای بلند و غیر‌‌معمولی شنیدید به سالم بودن آن شک کنید .

ممکن است دلیل بروز صدای ماشین لباسشویی هنگام خشک کن و سایر بخش ‌های شستشو در ماشین لباسشویی به ‌علت شکستگی شفت نگهدارنده آبکش ، خرابی بلبرینگ و کاســه نمد ، کمک‌ ها و بالانس نبودن سبد شستشو باشد .

بیشتر بخوانید : لباسشویی اسنوا خوبه یا پاکشوما

خرابی بلبرینگ و کاسه نمد لباسشویی سامسونگ

۲. خرابی بلبرینگ و کاسه نمد

یکی دیگر از مشکلات رایج لباسشویی سامسونگ خرابی بلبرینگ‌ها است که معمولا به علت استفاده نادرست از دستگاه رخ می دهد .

هر ماشین‌ لباسشویی ظرفیت مشخصی دارد . چنانچه بیشتر از ظرفیت ، لباس داخل آن بریزیم به ماشین‌ لباسشویی و بلبرینگ‌ های آن فشار وارد شده و بعد از گذشت مدتی سبب خرابی آن می‌ شود .

همچنین ماشین‌ لباسشویی برای شستشوی لباس‌ های بزرگ و سنگین ساخته نشده است . با توجه به همین مسئله شستن حــوله در ماشین لباسشویی و لباس‌های بزرگ و سنگین همچون پتو ، روفرشی و … سبب خرابی آن خواهد شد . و در بیشتر مواقع با تعــویض بلبرینگ ماشین لباسشویی مشکل این قطعه رفع خواهد شد .

۳.عدم بالانس سبد شستشو ماشین لباسشویی

زمان استفاده از ماشین‌ لباسشویی ، چنانچه بیشتر از وزن مشخص‌‌ شده داخل آن لباس‌ بریزیم موجب تاب برداشتن دیگ شستشو ماشین‌ لباسشویی و خارج شدن آن از حالت بالانس می ‌شود . همین مسئله کافیست تا ماشین‌ لباسشویی صدای زیاد و ناهنجاری تولید کند .

۴.روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ

روشن نشدن لباسشویی به‌ عوامل گوناگونی بستگی دارد . بعضی از عوامل را می‌ توان بدون مراجعه به تعمیرکار رفع کنید و برای بعضی دیگر به یک تکنسین متخصص در این زمینه نیاز دارید .

بیشتر بخوانید : ارور de لباسشویی سامسونگ

۵.خرابی میکروسوئیچ ماشین لباسشویی سامسونگ

جهت اطمینان از بسته بودن درب ماشین‌ لباسشویی در زمان شستشو ، تولیدکنندگان این دستگاه قفلی الکترونیکی‌ بر روی درب آن نصب کردند که این قفل الکترونیکی میکرو‌‌سوئیچ نام دارد .

زمانی که درب ماشین‌ لباسشویی بسته شود میکروسوئیچ ، آن‌ را به صورت خودکار قفل می ‌کند و به مدار اطلاع می ‌دهد که عملیات شستشو را آغاز کند .

در صورتی که درب به‌ طور کامل بسته شده باشد اما ماشین‌ لباسشویی شروع به کار نکند ، به این معنیست که میکروسوئیچ خراب شده است و به مدار اطلاع نداده است در نتیجه درب قفل شده و باید اقدام به تعمیر مــیکروسوئیچ لباسشویی کنید .

۶.خرابی موتور ماشین لباسشویی

زمانی که دکمه استارت ماشین‌ لباسشویی می زنید ، اولین قسمتی که شروع به کار می ‌کند موتور ماشین‌ لباسشویی است . در حقیقت اگر موتور به هر علتی روشن نشود ، ماشین لباسشویی نمی‌تواند کار خود را شروع کند .

نشتی آب از لباسشویی سامسونگ

۷.نشتی آب از ماشین لباسشویی سامسونگ

جهت رفع مشکل نشتی آب ماشین‌ لباسشویی سامسونگ ابتدا باید محل دقیق آن‌ را پیدا کنید . احتمال نشتی آب در ماشین‌ های لباسشویی سامسونگ در این قسمت‌‌ها بیشتر است .

  • لاستیک دور درب
  • پمپ تخلیه
  • شیلنگ تخلیه آب
  • شیلنگ ورودی آب
  • جاپودری
  • مسدود شدن فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی

جهت جلوگیری از ورود اشیاء و لباس ها به پمپ تخلیه و آسیب دیدن آن یک فیلتر تخلیه قبل از پمپ ، نصب‌ شده است .

برخی اوقات اشیایی همچون دکمه ، زیپ ، جوراب موجب گــرفتگی چاه تخلیه ماشین لباسشویی و فیلتر آن می ‌شوند و دیگر آبی از آن عبور نمی‌ کند . برای برطرف کردن این مشکل باید فیلتر تخلیه آب ماشین لباسشویی را باز و آن‌ را تمیز کنید .

بیشتر بخوانید : علت خاموش نشدن ماشین لباسشویی

تعمير ماشين لباسشویی سامسونگ در تهران

تعمير ماشين لباسشویی سامسونگ کاری تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه در این زمینه دارد بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکل در ماشین لباسشویی خود از سپردن آن به افراد آماتور جددا خودداری نمایید .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.